Partnerskie zasady współpracy. Pomoc, po którą warto sięgnąć.

Menu
  • Kontakt
  • Logowanie
Zaloguj się/Rejestracja
Mama Marketing
Wyślij e-mail lub : (+48) 665 015 610
Dokończ zlecenie 0
Usługi
  • Audyty
  • Copywriting
  • E-poradniki
  • Konsultacje i szkolenia
  • Marketing szeptany
  • Optymalizacja
  • Pomoc webmastera
  • Pozycjonowanie
  • Reklama sponsorowana
  • Zakup mediów
  • Wyświetl wszystkie usługi
  • Start
  • Projekt Mama Marketing
  • FAQs
  • Artykuły
  • Kontakt
Promocje

FAQs

  • Strona główna
  • >
  • FAQs

FAQ

Odpowiedzi na najpopularniejsze pytania.

Składanie i realizacja zleceń

Jak złożyć zlecenie?

Zlecenie na konkretną usługę możesz złożyć online, przez e-mail lub telefonicznie. Możesz poprosić nas o przygotowanie indywidualnej oferty.

Kiedy rozpocznie się realizacja mojego zlecenia?

Jeżeli mamy kompletne informacje i dostępy (obligatoryjne), które możesz przydzielać na kontakt@grupammarketing.pl, realizacja zlecenia rozpocznie się następnego dnia.

Kto zrealizuje moje zlecenie?

Twoje zlecenie po przeanalizowaniu zostaje przydzielone do osoby, która ma wystarczające kompetencje do jego realizacji. To jedna z mam od marketingu lub dedykowany specjalista, który nadzoruje pracę zespołu.

Jakie informacje musi podać zleceniodawca?

Przedstaw nam swoją firmę i oczekiwania. Gdy to potrzebne, przydziel umożliwiający swobodne zarządzanie dostęp na kontakt@grupammarketing.pl (np. do Google ADS, Facebook ADS, Google Search Console, Google Analytics, Google Tag Manager itp.). W podsumowaniu zlecenia możesz udostępnić panel zarządzania firmowej strony i FTP. Udostępniane dane są chronione. Korzystają z nich wyłącznie osoby uprawnione. Wykorzystamy je do realizacji zlecenia i usuniemy, gdy staną się zbędne.

Płatności

Jak uzyskać możliwość zapłaty po realizacji?

Fakturę VAT wystawiamy po realizacji zlecenia każdemu klientowi, który decyduje się na długoterminową współpracę. Zamawiane online usługi są realizowane bez zwłoki. Płacisz za to, co zostaje wykonane zgodnie ze specyfikacją usługi lub ustaleniami.

Dlaczego muszę zapłacić od razu?

Zlecasz wykonanie konkretnej usługi. W jej opisie znajdziesz wszystkie informacje. Twoja zapłata obliguje nas do należytego wykonania zadania. Możesz otrzymać zwrot płatności, jeżeli stwierdzisz wady lub wycofasz się przed rozpoczęciem realizacji.

Zwroty

Czy i jak mogę uzyskać zwrot?

Możesz otrzymać zwrot, jeżeli z wyprzedzeniem powiadomisz nas o tym. Wyślij e-mail z adresu, który podałeś do realizacji zlecenia. Zwrot zostanie zlecony bez zwłoki, jeżeli zlecenie nie zostało rozpoczęte lub stwierdziłeś niemożliwe do naprawy wady.

Firma

  • Dołącz do nas
  • Panel Mamy Marketing
  • Rejestracja dla kandydatek

Informacje dla klienta

  • Konto zleceniodawcy
  • Oferta

Informacje prawne

  • Polityka prywatności
  • Regulamin

Copyright © 2023 All Rights Reserved.

Używamy plików cookie, aby poprawić komfort korzystania z naszej witryny. Przeglądając tę ​​stronę, wyrażasz zgodę na naszą Politykę prywatności
Rezygnuję Zgoda
HomeKategorieKonto
0 Koszyk
Szukaj